foto5

Posledné komentáre

• Derešský kotol

Zazitok
    Na buducu sezonu sa das do kopy, a budes zazivat ...

Solovka
    Parada Momo. Diky za sprostredkovany zazitok.

• Fašiangová orba , aneb : Na Krížnej, krížnie vetry dujú

Praskovanie
    Na kremnickych sa ani len vanok neunuval fuknut ...

• Krížna 8.2.2020

Lado borec!
    No ešte že sme nočný výstup..a LA čelovka ...

Login Form

Hradová

Hradová_12

Môj tretí deň v Tisovci sa zobúdzam o čosi neskôr. Zídem dole, Pablo ma už čaká na terase oblečený v turistickom. Vyrážame pomedzi domčeky a napojíme sa na žltú značku. Pablo mi vraví že sa to chodí večinov z opačnej strany. Chodník je premočený po večernej búrke, ale nie je tak strmý že by nám preklzovli topánky. Na Kordových lúkach vidím sa pásť jelenicu, ako započuje že prichádzame, hneď je preč. Pokračujeme nahor pekným lesom, veľkým cikcakom sa dostaneme na najstrmší úsek nášho výstupu. Chodník je dosť zarastený tak musíme opatrne kráčať aby sme si niečo nespravili.

NO jasne, ja trafím kolenom odpílený konár, myslel som že odpadnem od bolesti. Nejako to rozchodím a pokračujeme k Okrúhlej skale. Od odtiaľto to začína byť zaujímave, hrebeň Hradovej začína byť posiaty skalami. Chodník vedie cez ne, a začína to byt poriadna zábava ako by som bol na preliezačka. Krásne výhľady na Tisovec a celé okolie okolo Tisovca. Z vrchola schádzame k hradu Tisovec, sú to len pozostatky hradu. Strašne sa mi páči že chodník ide po hrebeni kopca. Dostaneme sa k Slovenskej zástave, tu mame celý Tisovec na dlani, samozrejme aj s Vápencovú baňu oproti. Z tadeto nás čakajú tri veľké cikcaky, a zídeme do centra Tisovca. Náš ciel je jasný, zahasiť smäd po nenáročnej túre. Pablo mi spraví malú prehliadku Tisovca, nakoniec nájdeme krčmu ktorá je otvorená. Tu si dáme pivo GEMER, toto pivo som pil naposledy pred 25 rockmi. Keď pôjdete cez Tisovec, tak túru cez Hradovú si určite dajte je to veľmi pekný okruh.