^späť

Dakujem
    som rad ze sa paci

Velka poklona
    Parada, velmi pekne spravene video. Tie zabery z ...

• Vianoce, ako na jar

Snehomili..
    No krasne .ani ste nestihli vytravit a uz drsr ten ...

• Dobrý začiatok 2017 - video

Poklona
    Krasne ste to odpalili,techni ka prasanová užasná,Zdenko ...

Login Form

Súľov, na jeseň čarovný

Súľov,  na jeseň čarovný_12Dnes sme sa rozhodli na dvoch zmenách, nezačínali sme našu turistiku v Lietavskej Závadke ale priamo v Súľove. A nedali sme veľký okruh, ale menší a kratší. No ale pekne po poriadku, auto sme odstavili na parkovisku v Súľove, chodníkom sme pokračovali ku Gotickej bráne. Neviem či tam vhodili dva autobusy turistov, ktorých sme sa snažili popredbiehať smerom na hor. Ku Gotickej bráne sme prišli sami nebolo tu ani živáčka /neviem či tí ľudia nevedeli že je tam tak krása, ale ostali na chodníku a pokračovali ďalej/. My sme pokračovali na Súľovský hrad.

To som si myslel že sme všetkých popredbiehali, ale pravda bola opakom. Na hrade bolo strašne veľa ľudí, pofotili sme a pokračovali sme ďalej po hrebeni. Jeseň sa hra neskutočne s farbami. A tie biele skaly, ako sa v tých farbách vynímajú. Pod roháčom schádzame po žltej dole, a čo nezbadáme Šarkania diera, obrovské skalné okno ktoré sme tu nečakali. Pokračujeme smerom nadol cez úzky kaňon, kde boli 4 rebríky. Trochu sa nám tam šmýkalo, bolo tam vlhko. Zvládli sme to bez ujmi na zdraví. Dostali sme sa na rázcestie, kde bola malá zachádzka do Dračej jaskyne. Bol to celkom vážny výstup, začalo to celkom zvlažna, ale postupne to začalo mat riadne grády. Dva strmé rebríky, prudké stúpanie priamo do jaskyne, kde to miestami na tom prachu prešmykovalo. Ale stalo to za to, pekné a zaujímavé miesto.  A už len pekne po chodníku naspäť k autu. Dnes to nemalo chybu, farby, skaly, obloha ako v rozprávke.