^späť

Posledné komentáre

Login Form

Apage Satanas

Apage Satanas _10Večer sa dohodneme so Šeďom na výlete do Tatier, aby sme zdolali vrch Satan. O 5tej odchádzame z BB na Štrbské pleso. Niečo pred 7mou opúšťame parkovisko a vyrážame smer Mlynická dolina. Už o tomto čase tu stretávame veľké množstvo ľudí. Neobvyklé na tento čas, to si preto že sú dovolenky a prázdniny. Po vodopád Skok popredbiehane všetko čo sme mohli. Ďalej pokračujeme už len sami, veľa toho nenarozprávame. Nasadili sme vysoké tempo, Šeďovi tečie po papule pena a ja ťahám nohy za sobov, ako by som robil jesennú hlbokú orbu.

V žľabe pod Satanom je dosť chladno, slnko tu ešte neoprelo svoje teplé lúče. Ale zato nám dvom je strašné teplo, ja som mokrý ako by som prebehol popod sprchu. Dostávame sa do sedla pod Satanom, slnko nám začína piecť na hlavu, ale veľkou výhodou je prijemný vánok ktorý nám previeva vlasy pod prilbou z jednej strany na druhu. Dorazíme na vrchol Satana, na naše prekvapenie je tu už jeden človek, ktorý si užíva výhľady na tatranské štíty. Občerstvenie, prezlečenie a samozrejme zneužijeme chaloša, aby nám urobil niekoľko fotiek. My sa pokocháme na všetky strany oddýchneme a pálime domov aby Šeďo mohol vyzdvihnúť psa u mamy. Zbehneme na chodník a začína piecť ako v meste, na chodníku stretneme ľudí ak na Václavku. Zase na jednej strane je to super že ľudia nesedia doma ale je to veľká otrave míňať toľko ľudí. Rýchlo sa presunieme na parkovisko k autu, prezlečieme sa , zbehneme do potravín kúpiť iontové nápoje, aby sme doplnili energiu a pálime domov.