^späť

Dakujem
    som rad ze sa paci

Velka poklona
    Parada, velmi pekne spravene video. Tie zabery z ...

• Vianoce, ako na jar

Snehomili..
    No krasne .ani ste nestihli vytravit a uz drsr ten ...

• Dobrý začiatok 2017 - video

Poklona
    Krasne ste to odpalili,techni ka prasanová užasná,Zdenko ...

Login Form

Zejmarská roklina a Gačovská skala.

Zejmarská roklina a Gačovská skala._71. apríla sme otvorili tohoročnú turistickú sezónu. Vybrali sme sa do Slovenského raja , konkrétne do Dediniek- Mlyniek. Náš ciel bola Zajmarská roklina. Auto odstavíme na Bielych vodách. Priamo v dedine začína vstup do rokliny. Korytom potoka stúpame postupne hore. Sem tam malé vodopády , začínajú aj rebríky. Čim sme vyššie, roklina sa začína zužovať. Aj vodopády majú konečne tu správnu veľkosť. Tato roklina je asi najkratšia zo všetkých v Slovenskom raji.

Ma len 1,5km, takže sme to vybehli rýchlo. Na vrchole nás čaká milé prekvapenie, les pokrytý obrovským množstvom snežienok. Toto sme ešte v živote nevideli. Prichádzame k chate Geravy. Popri nej len prejdeme a pokračujeme po červenej značke. Po 1km odbočujeme do ľava na zvážnicu, ktorá nás cez lúky privedie na vrchol Gáčovskej skaly. Na vrchole sú dve vyhliadky, jedna je na južnú a druhá na severnú stranu. Z južnej strany je nádherný výhľad na celú Palcmanskú Mašu. Vrátime sa späť na chodník asi po 50 metroch zabočíme do prava  na vyhliadku na severnej strane. Tu sa nám naskytne pohlaď na VT, Kráľovu hoľu a Havraniu skalu. Parádne počko nám umožnilo vidieť všetky tieto skvosty. Vrátime sa späť na chodník a pokračujeme po ňom až do Dediniek. Prejdeme kúsok popri Maši, a červenou značkou sa vrátime k nášmu autu.