^späť

Dakujem
    som rad ze sa paci

Velka poklona
    Parada, velmi pekne spravene video. Tie zabery z ...

• Vianoce, ako na jar

Snehomili..
    No krasne .ani ste nestihli vytravit a uz drsr ten ...

• Dobrý začiatok 2017 - video

Poklona
    Krasne ste to odpalili,techni ka prasanová užasná,Zdenko ...

Login Form

Rysy

Rysy_1O 6:30 vyrážame z parkoviska od Popradským plesom. Od rána strašné teplo, našťastie celá trasa počas výstupu je v chládku. Začali sme zhurta rýchli alpský štýl, mali sme na to dôvod. Predpoveď počasia hlásila búrku medzi 13 a 14 hod.. Po modrej značke predbiehame ľudí ktorí si privstali skôr, na roztrelke Nad žabím potokom , opúšťame modrú a po červenej pokračujeme na vrchol. Popri Žabích plesách sa dostávame k reťaziam. Tu mame mierne zdržanie, niektorí turisti majú problém zdolať tento exponovaný úsek.

Popri chate len prebehneme a pokračujeme do sedla Váh. Krásne výhľady na Galériu Gánku a v pozadí Gerlach. Cikcakom na vrchol Rysov. Vrchol je preplnený hlavne Poľskými turistami. Zídeme trošku nižšie, aby sme mali priestor a kľud sa najesť. Na oblohe sa začínajú vytvárať zhluky mrakov. Pri zostupe opäť míňame chatu a ponáhľame sa dole. Na retiazkach mame šťastie, preskáčeme tento úsek ako kamzíky. Míňame strašné množstvo ľudí, ktorí stúpajú na vrchol. S Mickou sa čudujeme kam vlastne idú, keď sme pri roztrelke Nad Žabím potokom, zahrmí niekde v diaľke nad Kôprovským štítom.  Zbehneme k Popradskému plesu na vychladenú kofolu. Po osviežení, asfaltkou kráčame dole a to peklo čo sa deje za nami/hromy, blesky, čierňava/ nikomu nezávidíme kto ostal tam hore. Pri aute sme pred dvanástou.