foto5

Posledné komentáre

• Na Tri krále o krok dále.

Rybo
    Nemame ziadne info, ale auta parkuju aj hore

Ahoj, chcem sa opytat ci nahodou nevies aka je ...

• Gerlachovský štít

Sezona
    Bolo suprovo. A ty ako si na tom , dufam ze lyze ...

Paradny piatok
    Gerlach ma kvoli vysokej navstevnosti vobec nelaka.

Login Form

Chopok do tretice

Chopok do tretice_5

Ráno odchádzame z BB o 6:30 a o 7:20 už šlapeme z nového miesta – Koštialová. Zvážnicou sa napojíme na zjazdovku, pomedzi hlady snehu kľučkujeme cikcakom k úseku kde sa nenachádza sneh. Kúsok pod ním sa nachádza lesný chodník, na ktorom bol padnutý strom. Tu sme si porozťahovali svalstvo a dali sme si trochu gymnastiky. Chodník nás vypľul pri pome na Zadných Derešoch. Duško dnes nemal svoj deň, včera tu bol s Mišom – ten ho asi trošku zničil. Krásne počasie, bezvetrie, perfektná viditeľnosť a strašné teplo. Museli sme si nechať len tričká tak bolo teplo. Spýtal som sa ho či to nedáme dva krát – odbil ma že nie je na tom kondične tak dobre, sklopil som uši a bol som zmierený že to dáme raz. Pokračovali sme cikcakom po zadnoderešskej Ceste Trollov až na hrebeň. Ja som vyšiel úplne na vrchol, pofotil som si severnú stranu a dohonil som Duška tesne pred meteo stanicou.

A tu to začalo, Duško dá dole bágel a zistil že mu chýba jedna bunda. Pýtal sa chalanov čo prišli po nás, ale nikto nič nenašiel cestou hore. Všetko to smerovalo k tomu stromu, kde sme si dali gymnastiku. Mňa Duško poslal po zjazdovke a on pôjde trasou ktorou sme išli hore. Ja som pekne zlyžoval až do Koštialovej, nasadil som si pasy a dal som si repete. Bol som prekvapený aké húfy ľudí stúpali hore po zjazdovke/ no viete, mi čo ráno skoro vstávame takéto pohľady často nezažívame/. S Duškom sme sa streli, kúsok pod stromom. Ja som ho prehovoril, že to vyšlapeme aspoň po traverz. Ukecal som ho, ale videl som na ňom že baterky sú off. Museli sme zastať a niečo prehryznúť. Dali sme traverz a po zjazdovke až k autu. Bol to nádherný deň plný zážitkov.