^späť

1.maj
    Ja si pamatam ze sme to dali na 1. maja

peknô
    v takýto vysoký dátum sme to ešte nedali.:-))).

• Ďumbier a Chata MRŠ vol.2 – 16.-17.3.2019

chata
    Krásne napísané :-). Viera

• Ďumbier – Chopok

hory
    Veru, výnimočný deň plný krásnych výhľadov ...

Login Form

Výlet s kočkami

Výlet s kočkami_17

Po upršanom piatku sa s Momom večer dohovárame na neskorý odchod. O 7:00 . Berieme so sebou aj kočky. Ja som mal v ruksaku 2(pravú a ľavú) a Momo ďaľšie 2. Samozrejme že hovorím o stúpacích železách- čiže mačkách . Krížna je určite betónovo vyfúkaná, možno s jemným popraškom. Takže kam? Do Tureckej na zákrutu. Tu je už pri aute ľad, kto si nedá pozor sexuálne sa prejaví. Čiže zjebe sa. :-). Dámy prominou. Momo je dnes hike planner.Ja som účastník zájezdu. Po zvážnici- umrznuté, rozbité , skrátka radosť ísť na pásoch. Ja prebrodím aj potôčik , operiem si v ňom pásy (ráno som ich navoskoval parafínom). Odignorujeme naše štandardné chodníčky a nasledujeme stopy statného jeleňa. Zjavne je to náš kolega skialpoš. Miestami máme parádne výhľady na miss Veľká Fatra (Krížna).

Dnes tam bude zase nával, my budeme mať však súkromie. Chodníčok je príjemne položený, stopa je však tvrdá. Popri sakrálnej plastike sa dostávame na ďaľšiu značku. Tu sa po hrebeni pomedzi staré javory a buky dostaneme na lúku. Už hodnú chvíľku ideme po pocukrovanom zo včerajšieho sneženia . Momogán má skvelý nápad. Fukneme to smerom do Bystrickej doliny. Popri základovke z poslednej periódy oteplenia- fajným sklonom po bohovskom snehu až po horu.Tu dáme lyže na batohy. Deuter Guide 35 je naša značka . A pekne strmo nazad dohora. Mačence nechávame driemať v batohoch. Je to tvrdé, ale stúpať sa dá aj na boso. Na pásoch by to však určite nedržalo. Na hrebeni sa znovu nastrojíme do lyžiek. Kamery točí , klapka klapká, Fellini sníma. Takže skáčem prevej a dávam prvé oblúčky v Koštiaľovej . Parádna lyžovačka je aj tuná. Zbehneme k ďaľšej základovke, od nej to fukneme do hory- a štýlom uhni strom lyžujeme až po zvážnicu. Potom už len trápenica až po parkovisko. Krásny deň za nami a ešte krajší pred nami. S pozdravom hare Krížna a priľahlé skialpové areály. Momo a ja.