^späť

foto5

Posledné komentáre

Login Form

Krížna, Suchá dolina - aneb na veľkosti záleží pánové.

Krížna, Suchá dolina - aneb na veľkosti záleží pánové._5Ráno sa nejaké zmátožím z postele o nejakej 5-tej. Fakt asi starnem. Tak len čakám kedy budem môcť ísť po Moma. Minko dneska robotuje, tak ide sám (určite zase s nejako kočkou a zatajuje ju pred nami). V doline a popri ceste je to bez snehu, tak hádame či nebudeme nosiť. No nebudeme, lebo od zákazu ideme na parádu na lyžkách. Trochu zmodifikujeme výstupovku, cikcakom po rebre a fuk ho sme na Krížnej . Niekto tu položil dekel mrakov.

Poriadne tu nevidno , tak zase modifikujeme plány. Suchú dolinu nejdeme od radarky, ale až popri stromčokoch. Tu je parádna lyžovačka. Taký sneh nemajú ani vo weltcupe. Tvrdoo a na tom 5-8 čísel prášku. Keď už aj vidíme okolo seba ,pozorujeme zopár vypadnutých základoviek. Dobre si to popozeráme ,aby sme sa týmto častiam doliny vedeli vyhnúť. Zlyžujeme k Revúckemu salašu .Viete že tu pred 2.sv. vojnou plánovali postaviť zrubovú chatu- ako dependance Chaty (tzv Wunschovej) na Kráľovej studni? Tak už to viete. :-). Bohužiaľ to kľaklo-asi na prachoch, a možno na politike .   Momo na mňa pozerá a vraví - dáme ešte raz. Ja pošpekulujem, ale od žienky mám priepustku a keď zahlási- žeby nám pupke nerástli , okamžite súhlasím . Na hlavách nedeľnie klobúke , a hurá hore brehom. Po chvíľke skladáme prilby, lebo nejako prikúrili . Cikcakom a fuk ho. Sme zase na Krížnej . Dekel (mrak) niekto zdvihol vyššie , tak bez hanby priamo cez hrb dole do Suchej. Ešte lepšie ako 1. raz. Lebo aj niečo vidíme . Stehná pália , pľúca nestíhajú. tak predychujeme. Potom klasika cez les k autu. Nasadáme a hijoo domov. Pod Rybím v strede cesty zrazu stopárka. Tak stavíme , Momo otvára okno , priznáva sa ku kočke. Išli hore cestou a nejako ich nad vodopádikom zobralo a  kĺzavo sa autíčkom sánkovali naspäť. Tak im skúšame požičať reťaze čo nosím v kufri . Nepasujú . Tak ich zakladáme na naše auto. Zase nepasujú. Jo priatelia- na dĺžke a veľkosti niekedy záleží. Minimálne u retiazok na kolesá. :-). Nechcem sa zase sánkovať na aute (ako minule) , tak z kufra vyberám vrece štrku. Nahádžem ho na cestu do koľají odhora až dole (ďakovať nemusíte , spravil som to rád)  . Keďže sme krajší a voňavejší, kočka si presadá do auta ku nám a slušne konverzujúc pristávame v Bystrici.

Hare Krížna priatelia.  Momo a moja maličkosť.

PS- Minko si chrochtal vo Farárovom rígli. A vrah tiež tvrdoo a v lese na parádu.