^späť

Posledné komentáre

• Prášok

dakujem
    Momco, vdaka za aktualne info :)

fotke
    Momogán - tie fotky nemajú chybu. Hlavne číslo 21 ...

Hrb s Veprom 2016
    I always spent my half an hour to read this web ...

• Sprcha v rannej rose

pivko
    ved som si isiel kupit do bily urpiner , mali za ...

Login Form

Prášok

Prášok_9

Dnes ráno som prišiel domov o 3tej ráno, bol som na oslave narodenín troch kamarátov. Ranné vstávanie bolo bez problematické. Našťastie sme sa dohodli so ŠeĎom na deviatu tak som sa stihol zbaliť bez problémov. Nemal som potrebu raňajkovať, veď ešte o druhej som prehryzol fajnú klobásku, tlačenku a slaninku s paprikovou pomazanou. ŠeĎo bol presný ako švajčiarske hodinky. Naložil ma do auta smer Horný Jelenec. ŠeĎo je nervózny z toho že pred nami ide auto , ktoré sa vlečie ako legvár.

Našťastie zabáčame smer Horný Jelenec – Rybo. Cesta je pekne odhrnutá ak nemáte auto 4x4 alebo reťaze tak sa tam nedostanete, auto kludne nechajte vo Valentovej. Odstavíme auto a popri nás prejde baba so psom a pýta sa nás či, sa tadeto dostane na Krížnu, ŠeĎo jej veľmi ochotný a vysvetlí jej, kade sa tam dostane/ keby ste chlap tak vás má v p.../. Krásne počasie a sneh neskutočnej konzistencie, jedna báseň, šliapať v takomto počasí s takýmto snehom. Pri hrádzi zabáčame do lesíka na lesnícky chodník kde ŠeĎo začne prešliapavať novú stopu až k salašu. Asi 1km od salaša zazvoní telefén ŠeĎovi , Zdenkáč sa informuje kde sme. Tu preberiem štafetu šliapania novej stopy ja. Na salaši sa zvítame s ním a pokračujem cez chodník až pod Rybovský žlab. Stopa je prešliapnutá až na Krížnu. Na hrebení pofukuje dosť silný vietor, pridáme do tempa, aby sme sa skryli za plot pod radarkou. Tu stretávame kopec známych ktorý prišli s Tureckej, prehodíme s nimi par slov a ideme lyžovať do Rybovského žľabu. Ten prášok v ktorom lyžujeme nemá chybu. Všetkým nám tečie slina od radosti, ako by sme zažili 5 orgazmus za večer. Takýto sneh nemá chybu, stehná nás pália z lyžby, ale my prežívame obrovský pocit radosti. Začneme si nadávať, prečo sme radšej neostali doma na kavalci pozerať TV alebo sme nešli na nákupy do Európy. Zlyžujeme žľab a kukneme na seba, a hneď vieme že tento deň nemôže skončiť jednou lyžbou. A ja na to / to by sme boli cocoti, keby sme išli dole. Dáme dole pásy a ideme druhé kolo ale len do polovice Rybovského žľabu. Keď že som neraňajkoval tak mi vyplo istič, v bagli nájdem horalku ktorú zožeriem ako hltač mečov. Nie je to bohvie čo, ale lepšie ako prstom do oka. Rýchlo dáme dole pásy a druhý krát lyžba v neskutočnom prášku. Takýto sneh, to tu už dlho nebolo. Pekne zlyžujeme až k autu a čakáme na posledného účastníka zájazdu Noma. Ten pes prišiel k autu, jeho tvár vravela, prosím vymeňte mi pána. Rýchlo sa zbalíme lebo Zdenkáč mal už mať navarený obed, a ja som v pi.. ako gaťky, dnešok ma riadne vycucal, cítil som sa ako rozbité čínske hračky.