foto5

Posledné komentáre

• Derešský kotol

Zazitok
    Na buducu sezonu sa das do kopy, a budes zazivat ...

Solovka
    Parada Momo. Diky za sprostredkovany zazitok.

• Fašiangová orba , aneb : Na Krížnej, krížnie vetry dujú

Praskovanie
    Na kremnickych sa ani len vanok neunuval fuknut ...

• Krížna 8.2.2020

Lado borec!
    No ešte že sme nočný výstup..a LA čelovka ...

Login Form

Ferrata HZS - 25.1.2020

Ferrata HZS- 25.1.2020_16

Dnes sa mi nechce nič. Takto nejako mi znelo včera večer v uchu. Momo píše, volá. Ja podmienok znalý mu vravím- že u nás budú o chvíľu na pašu ovečke vyháňať. Tak Momo výmyselník zahlási- dáme zajtra pešo/mačko/ferratový výletík. Moja Ala sa pridá. Naša ratolesť si vydupe víkend u starkej. Takže ráno pobalí, veci, vyženie ženu z postele. Momogánovi dali ráno fúkať- takže ideme s overeným vodičom.Cestou do Martina preberieme klasické témy- baby a sex. Auto parkujeme nad Stráňami. odtiaľto pešobusom k penzionu Ferrata. Potom krásnou dolinkou, začína sa ukazovať počasíčko. Po chvíľke rezkej chôdze navliekame sedáky,mačky, prilby. Ustrojení ako rozum káže hore tiesňavou popri Pivovarskom potoku. Začína ferrata- je to tu vyľadnené, mačky len tak chrumkajú. Momo lezie,žienka lezie, tak ja za nimi.

Občas sa aj odistím. Cez tibetské lanové mosty sa to podo mnou kýva. Nemať prázdne útroby, aj by som hádam gate nahnedo prefarbil. Ala sa drží lana , zatína mačkami do ľadu- ide jej to fakt veľmi pekne. Potočíme, pofotíme a ani sa nenazdáme sme hore. Dopijeme , dojeme a namierime si to do Chatz na Martinkách. Parádne jedlo za dobré ceny. Guláš a famózna šošovica. Dole skratkami to fakt kĺže- martinčania majú nesmeky, mne sa z batoha mačky vyťahovať nechce. Aj keď ma zopár krát ukážkovo natiahne- ale ustojím to. Momo uteká vopred, žienka dáva mačky na nohy. Pomaličky k autu,ja to pár krát ustojím LTT. Momo nás čaká na zákrute- pod bývalou údolnou stanicou sedačky. Naložíme sa do autíčka a cestou domov preberieme kulinárske témy. Bol to parádny dníčok. Keď to nejde na lyžkách, ide to na mačkách. Hare Ferrata. Ala,Momo a ja.