foto5

Posledné komentáre

• Na Tri krále o krok dále.

Rybo
    Nemame ziadne info, ale auta parkuju aj hore

Ahoj, chcem sa opytat ci nahodou nevies aka je ...

• Gerlachovský štít

Sezona
    Bolo suprovo. A ty ako si na tom , dufam ze lyze ...

Paradny piatok
    Gerlach ma kvoli vysokej navstevnosti vobec nelaka.

Login Form

T. Teplice -Turček - Görgeyho tunel – BB

T. Teplice -Turček - Görgeyho tunel – BB_5

V sobotu ráno sa dohodnem s Alou na železničnej stanici. Nepoviem kam ideme, prekvapko. Vo vlaku ju oboznamujem s našou trasou, ktorú dnes dáma. Z T. Teplíc vyrážame po cyklo trase do Skleného, tu sme stretli jedného cyklistu a jedno auto. Pekný začiatok na rozjazdenie, v Sklenom je pekný kostolík, tak sme sa tam zastavili a kukli ho, bol síce zatvorený, ale z vonku je pekný. Pokračujeme cyklotrasou smerom na Turček, zo začiatku je to fajn zaberák. Potom sa to znormálni a nad Turčekom začnem sklesávať. To sa mi zdáááááá. Ale na šťastie, z Kremnickej strany to nie je také strmé ako z Bystrickej.

Dorazíme na hrebeň Kremnických vrchov, a cez Kordícke sedlo smerujeme k Görgeyho tunelu. Chcel som ho prejsť na bicykli, ale musím zosadnúť, svetlo na konci tunela s nosníkmi spôsobuje halucinácie. Ako prejdeme cez tunel, príde taká búrka že za 1 min. sme mokrý až do nitky. Skryli sme sa pod prístrešok, ale to nebol dobrý nápad. Lialo ďalej a záčina nám byť zima. Kašleme na dážď, a vyrážame popri chate na Tajove, asfaltkou pálime domov. Prišiel som taký uzimený, 15 min som sa sprchoval v teplej vode.