^späť

Dakujem
    som rad ze sa paci

Velka poklona
    Parada, velmi pekne spravene video. Tie zabery z ...

• Vianoce, ako na jar

Snehomili..
    No krasne .ani ste nestihli vytravit a uz drsr ten ...

• Dobrý začiatok 2017 - video

Poklona
    Krasne ste to odpalili,techni ka prasanová užasná,Zdenko ...

Login Form

Stoji vysoká divá Poľana...

Stoji vysoká divá Poľana..._6V piatok mi Šeďo vola , čo podnikneme v sobotu. Ja som už mal plán Poľana na bikoch. Jemu nevyhovovalo že je to príliš skoro – nejde. Večer mi napísala Ala či náhodou nejdem niekam na bicykel. Popísal som jej trasu a ráno sa stretávame pred Slovenkou. Keď som prišiel bol tam cyklobus a Ala. Nasadneme do busu a vezieme sa smer Kyslinky. Cesta rýchlo ubehla a vykladáme bicykle pri lesnej správe na Kyslinkách. Vyrážame po modrej značke ktorá 2/3 ide po asfaltke, 1/3 prechádza na rozmočenú a zarastenú zvážnicu cez ktorú preteká veľa malých jarkov.

Dostaneme sa do sedla Priehybina. Ešte kúsok na bicykli po lúke a začína strmý výstup cez koreňovku na vrchol Poľany. Tento úsek sme samozrejme tlačili bicykle až po vrchol. Na Poľane sme boli obidvaja prvý krát v živote. Krásna nedotknutá príroda, vôňa lesa a ten božský kľud. Čo nás prekvapilo, nestretli sme ani živánka. Úsek od Poľany až po Strungu bol poriadne zarastený a popadane veľké množstvo stromov. Bolo to o tlačení a prenášaní. Ale od Strungy až po sedlo Jaseňová to bol trail ako vyšitý. Od sedla stále pokračujeme po červenaj asi 1,5 km odbočujeme pop modrej na Bukovinku. Stále sme stúpali, už som toho mal dosť , tesne pred chatou Horalka Ala videla veľkého macatého Jazveca. Zastali sme a ja som musel niečo hodiť do tlamy, bo sa začalo zmrákať pred očami. Od Horalky to začalo konečne sklesávať až po Ponickú Hutu. Cestou sme sa zastavili na medokýš pri koniarni. Z Huty sme išli asfaltom až za Poniky. kde sme prudko odbočili do ľava a cez sedlo Drienkom sme sa dostali do areálu motokrosu Môlča. Spustili sme to cez Môlču a poza Hron až do BB na jedno zdravotné. Bol to super výlet, išli sme po takých miestach , pešo by sme tade v živote nešli. Cyklobus na Kyslinky rozširuje obzor bádania na bicykli, nami nespoznanej časti Poľany.