^späť

Dakujem
    som rad ze sa paci

Velka poklona
    Parada, velmi pekne spravene video. Tie zabery z ...

• Vianoce, ako na jar

Snehomili..
    No krasne .ani ste nestihli vytravit a uz drsr ten ...

• Dobrý začiatok 2017 - video

Poklona
    Krasne ste to odpalili,techni ka prasanová užasná,Zdenko ...

Login Form

Bajkom k tajchom 2

Bajkom k tajchom 2_15Brat ma zavolal večer na jedno zdravotne do Hajzlov. Tam som stretol Ivu a Mira a dohodol sa s nimi na výjazde do B. Štiavnice. Ráno sa naložíme do dvoch aut pálime do Štiavnice. Auta odstavíme ako vždy na Špitálskej ulici. Poskladáme bicykle a začína náš parádny výlet k tajchom. Vo štvorici začíname pekne stúpať popri krásne upravenom Komorovskom tajchu. Naposledy keď som tade išiel , bol zarastený a bola tam žaburina. Prehupli sme sa popod Striebornú a pekným zjazdom do Ilije.

Tu zabočíme na Vozárovú, popri chalúpke, kde sa natáčala farma. Cez lesík kde sa trochu schladíme v chládku stromov do sedla Krížna. Asfaltkou sa spustíme k Počúvadlu, popri hotely Topky a tu zabáčame na náučný chodník, ktorým obídeme Lipovie a dostaneme sa do krčmy - U Blažkov. Toto je naša prvá občerstvovačka. Doplníme energiu iontovým nápojmi, a fajnou tvarohovou a jablkovou štrúdľou. Vraciame sa späť asfaltkou do sedla Peciny. Ponad Richňavu do sedla Pleso, kúsok za ním sa nám naskytne krásny výhľad na Bakomi a Vindšachtske jazero. Cez nádherné luky za totálneho úpeku nám celkom začínajú ubúdať sily. Ani neviem ako a začali sme rozprávať po maďarsky, každý z nás povedal nejaké slova ktoré sme vedeli. Ale víťazom bol Miro, ten dal vetu / Prosím si kilo tekvicových semiačok/ , keď nám to preložil všetci sme išli do kolien. Ja som sa rehotal asi 5 min. v kuse. Ale dosť zábavy pokračovali sme na Horné rovne a do sedla Červená studňa. Tu zabáčame o 180 stupňov a spúšťame sa na Vodárenskú. Na prvý raz sme to netrafili, na druhý raz už sedíme na hrádzi a kukáme sa na krásu tyrkysovej vody. Mele občerstvenie a čaká nás posledný výšlap do sedla Červená studňa. Spúšťame sa zvážnicou ktorá ide ponad B. Štiavnicu . Máme ju celú na dlani. Pokračujem po nej a vypľuje nás pri Klingeri , kde ja naša ďalšia občerstvovačka. Oddýchneme a poobzeráme baby, ktoré sa tam slnia. Zregenerovaní sa pustíme priamo do centra BS a po mačacích hlavách to odbicyklujeme k autám.